Thaimat!! :)

Så som rubriken avslöjar blir det mumsig thaimat för oss
ikväll. Min älskling ska hjälpa till och förbereda det hela.
Det gillar jag! Så tar det inte lika lång tid att göra maten
sen! :) Han är för underbar min Henrik.

Igår såg jag "Patrik 1,5". Den var faktiskt riktigt bra.
Var vissa scener som tom jag reagerade på och
jag är inte emot homosexuella. Men det såg konstigt
ut att se två kända skådisar som man vet inte är bögar
kyssa varandra. Och sen var ju Patrik helt dum i huvudet
i en scen. Såg ut som en mördare. Usch.
Men den var riktigt bra! Rekomenderar jag!

Men oj, oj, oj vad jag längtar till thaimaten!
Ska bli så jäkla gott!! Mums!

/A - billig bostad i thailand sökes! : P
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0