Torsdag

Som jag skrev igår så la jag mig faktiskt i sängen klockan 21.
Somnade iofs inte fören kvart i tio dock men det är bättre
än 23.. Och så snodde jag Henkes täcke så jag myste
rejält under det. Henke är ju ändå så het. -tss- : P

Maten vi åt igår var riktigt god.
Vi köpte pitabröd och så stekte vi både kyckling och köttfärs.
Sen blandade vi i tacokrydda, la det i pitabrödet och blandade
i gurka och ost. Lite som tacos men inte med alla grönsaker.
Eller det var väl tacos men jag har aldrig haft i kyckling förut.
Riktigt gott och mättande. : )

Sedan hade vi våra traditonella myskvällar, jag vid tvn och datorn
och Henke vid sin dator sneglandes på tvn. :P
Jag har en lite teori att det är vårat sätt att vara ifrån varandra lite.
Inte för att vi vill det utan eftersom vi bor i en mellanstor etta
så är det enda stället att vara ifred på toaletten. Eller vid våra
datorer.

/A - cyberspace, here we come.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0