Onsdagsmorgon

Sitter på jobbet som alltid annars.
Har inte varit så mycket kunder än.
Som tur är så går dessa dagar ganska snabbt efter att
de andra har kommit. Då är det bara två timmar kvar till
lunch och sen är vi halv styrka och sen är det bara tre
timmar kvar av dagen. Så det är skönt att jobba 7-16.

Idag hade jag riktigt svårt att gå upp ur sängen.
Tur att jag inte somnade om för jag hade ställt om klockan
igen men antagligen tryckt bort det och inte godkänt det.
Sen tyckte jag att tiden hade gått och mycket riktigt, det hade
den. Så ikväll ska jag faktiskt gå och lägga mig direkt efter
Top Model. Sitter och sover både på bussen och sen i bilen.
Sen om jag somnar ikväll direkt efter nio det är en annan
femma.

Igår var det ju också ett Top Model-avsnitt.
Tyvärr så åkte min favorit Lauren Brie ut.
Tyckte hon tog riktigt bra bilder.




Lauren Brie

/A -
Morgontrött och alldeles för pigg på kvällen..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0