Händelserik helg

I fredags fick jag gå hem två timmar tidigare.
Lasse sa tre gånger att han klarade den oerhörda rushen själv. Så då började helgen. Jocke kom förbi och vi käkade lite god mat. Lördagen så var det dags för jobb igen. Men bara fyra timmar. Efter det så skulle jag och älsklingen på hans julbord.
Så jäkla trevligt, god mat och mycket skratt.

Idag så åkte vi och letade den näst sista julklappen. Hittade den tills slut. Och sen åkte vi vidare till mamma och pappa där mamma skulle hjälpa mig koka och griljera vår skinka. Hann fota lite ute och inne. Så mysigt med jul när det är vitt ute! När skinkan var klar så åkte vi hem och jag började klä den jättefina granen som pappa hjälpt mig med!
Gud så bra det är att ha föräldrar som hjälper till! Speciellt när man är gipsad och när man inte har tillgång till allt!

Efter att granen var klädd så fixade jag det sista med de klappar ju köpt. Så nu ligger alla under granen, tråkigt nog så har vi bara en var där under. Vi köpte ju nya morgonrockar och handdukar för tre veckor sen till oss i julklapp.





En perfekt helg innan jul!

/A - Jul oftare?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0