Nyfärgat hår och polettneger

Igår var Lisa hemma hos oss och hon hjälpte mig
att färga håret. Det blev riktigt bra. Lite ovan fortfarande.
Har ju färgat håret mörkt igen. : )

Och så kom Tommy över också. Han bjöd oss tre på pizza.
Lisa fick följa med på ett hörn hon med.
Tommy var så himla glad över att han ska börja plugga
så han ville fira och då blev det pizza.
Jag tog iofs kebab. Det var så gott.
Och efter att de hade gått båda två så åkte jag och
Henke och solade lite. Så skönt!
Och ikväll ska jag baka kaka till jobbet imorgon eftersom det
är sista riktiga heldagen imorgon. Sen är det bara lördag kvar!

Och imorgon ska vi även åka till Lager 157. Hoppas
att jag kan hitta det jag vill ha. : P

/A -
Blondie goes brunette.

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0