Snart ledig i 4 dagar

Jaha. Om fyra timmar så är man på väg hem mot
en ledighet som ska vara i fyra dagar. Ska bli så
skönt. Men om jag lyckas koppla av det vet jag inte.
Nu kommer Jimmi och kanske en kompis till honom.
Sen ska vi ju käka påsklunch och då har jag bjudit in
Tommy och Jocke. Men om de kommer vet jag ej.
Men jag vet att jag kommer få stå och laga en
massa mat i alla fall. Men om de tycker om maten
så kommer jag tycka det är kul. :) Haha.

Men jag vet inte vad jag ska ge Henke i påskägget.
Får bli något enkelt tyvärr. Hade velat köpa någon
överraskning men jag har inte hittat något.

Men nej, nu ska jag kämpa de här sista timmarna.

/A - Hur mycket kommer man gå upp i vikt denna helg?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0