58 dagar kvar

Så där då, efter ett långt sommaruppehåll är jag återigen tillbaka.

Tro det eller ej..


Som min rubrik avslöjar så är det 58 dagar kvar till något.

Till Thailand det vill säga.

Är nog väldigt tidig i min planering till det. Frågade mamma en massa saker idag. :P

Tror jag är lite nervös. Har redan packat ner mina bikini och flip flop skor, ska ju ändå i
nte använda dem något mer i år och då slipper de ta plats i min garderob.

Blir nog att packa ner en hel del linnen som också tar plats. Sen får jag se någon dag
innan om jag verkligen ska ha med mig det jag la ner så otroligt tidigt..


Anledningen till att vi började prata om resan var att jag kollade upp när Taxinge
julmarknad är. Den kommer vi tyvärr att missa. :( Ville verkligen gå men det hinns
liksom inte med varken dagen innan vi åker eller samma dag. Kan ju faktiskt inte
ta ledigt för det.. Men snart är det ju Strängnäs marknaden åtminstone.


Och för dem som inte visste det. Amanda is in love.
Henrik och Amanda blev tillsammans den 23/8 -08.

/A - love is wonderful




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0