52 & 25 dagar kvar, plus 1 månad idag

Idag  har jag och Henrik varit tillsammans i en månad.
och det är även 25 dagar kvar till Ladies night och 52 dagar kvar till thailand.


Igår var jag hemma, vaknade med huvudvärk och sov mest hela dagen.

Det var skönt för idag är jag såå mycket piggare, är på jobbet..

Såg Arn en gång till. Den tycker jag är såå bra. Måste se tvåan snart.
Den tror jag kommer vara ännu bättre!! :D

Och ikväll ska jag överraska Henke med lite smått och gott..
Måste halvt springa till affären sen.. Men jag gillar att överraska folk.
Och nu har jag ju inte skrivit vad det är heller så nu är det ingen som kan
ringa till honom och skvallra.


/A - lycklig
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0