4 dagar kvar!

Ja nu är det inte långt kvar. Snart åker vi äntligen till Thailand.
Men hur jag ska klara av att lämna Henrik hemma, ja det förstår jag inte.
Jag kommer längta ihjäl mig efter honom.
Jag trodde det skulle blir en lätt match, men sen har jag ju aldrig tyckt
om någon så mycket som jag tycker om honom.

I fredags packade jag väskan lite. Eller, jag har faktiskt packat alla kläder.
Henrik tyckte jag var konstig som skulle packa allt så tidigt och sen var klar
efter 5 minuter. Men sanningen är ju att jag packade alla kläder när jag
rensade ut kläder efter sommaren. Fanns ingen plats för alla sommarkläder.

Min helg var helt underbar.
Eftersom det var sista helgen innan jag åker så hade jag och henrik bestämt att
vi bara skulle vara hemma och mysa. Så jag jobbade, efter det åkte vi och såg nya
Bondfilmen, käkade på Kolgrillen och åkte sen hem och tittade lite på film.

Och nya Bond är inget mot de gamla Bondfilmerna. Usch.
Den var bra, men Bond är inte som han brukar vara, nu var han en mördarmaskin
och ingen som förför kvinnor och har en massa gadget-prylar som han använder
mot skurkarna. Nej, sätt ett annat namn på huvudpersonen i den filmen så hade
den fått bättre betyg av mig..

/A - Älskar min Henrik
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0