2 dagar kvar

Nu är det som rubriken säger, bara två dagar kvar.
Ska bli så himla skönt att lämna Sverige och just nu syftar jag på ett ställe
och ett visst antal personer. Sen kommer det bli så otroligt svårt att lämna
Henrik. Kommer dö av längtan..

Ska försöka skriva så mycket jag orkar och hinner när jag är i Thailand. :P
Idag tror jag att jag ska hem och packa det sista. Ja det sista blir ju
på fredag. Då kan jag ju packa ner tandborsten och sånt..
Men förbereda sig kan man alltid göra!

Ikväll tror jag Tessan kommer över. För att säga hejdå..
 
Och tänk, att vi kanske, kanske gör det... Vissa vet vad. :P

/A - Vackert är allt som ses med kärlekens ögon
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0