Helgen

Bakom blomman


Mitt lag vann go-carten! Jippie. Var så jävla skoj att åka! Jag ska lätt dit en gång till!
Var tur att vi hade Kenny i vårat lag, annars hade vi inte vunnit. Och enligt fakta från
mina kollegor tog mitt första varv nästan två minuter. Haha.
Men sen gasade jag på. Är lite feg på så sätt, eftersom jag var med om en olycka.
Men oj oj oj, vad kul det var! Men träningsverk i armarna det har jag! : P

Sen var det bara att åka hem och fixa iordning sig för en kväll ute med flickorna.
Var riktigt kul, schlager och fullt med folk! Inte fullt som proppfullt, utan lagom.
Man kunde ju i alla fall röra sig på dansgolvet! : )
Längtar som fan nu till BK-festivalen och till nästa helg då jag har bjudit hem
mina kära vänner eftersom jag har fyllt år. Då jävlar ska det bli röj!

/A - Långsamma Amanda på banan..
 
 
Jen
2008-05-26 @ 14:06:11
URL: http://sheilajennifer.blogg.se/

Hoppas de blir skoj nästa helg :D Och grattis en gång till!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0