Festa hårt som fan!

Igår kväll var den bästa på länge. I alla fall ur en synpunkt.
Jennipher, du vet ju varför. : )

Och ikväll blir det hamnen med min älskling! Snacka lite skit och bara leva livet.
Dricka lite goda drinkar kanske och spana på alla snygga killar.

Och helgen bjuder på jobb, för åttonde helgen i rad. Pingst, då jag var ledig,
den räknas inte eftersom det var röd dag då.. Eller. ja nästan i alla fall.
Sen blir det systemet och storhandling på Willys med Jennipher.
Sen fort som tusan hem och städa, fixa och dona inför min födelsedagsfest.

Och gumman, skit i allt nu! Palla dem. Det är ju du och jag!
Det är så vi lever och skit i alla andra! You and me, and our moments!
Just love them!
: ) And love you too!! Very, very much! : D
BK i helgen och vi ska äga alla! 
 
 

Jennipher
2008-11-04 @ 11:38:21

gud vilket jävla liv vi levt :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0