Helgen

Fredag: Åkte hem till Åker. Satt och läste på bussen och när jag tittade upp var
jag i Åker och hade hamnat i snöoväder. Haha. Var ingen snö alls i Strängnäs.
Hade trevligt med familjen, åt god mat och tittade på tv.

Lördag: Sov faktikst riktigt länge jämfört med de senaste veckorna. Men varför ska
man vakna av att man är jättekissnödig för? Alltid lika jobbigt.
Åt påskmat med familjen och därefter så skjutsade mamma hem mig med tanke
på att jag skulle ut på krogen och inte kom hem på något annat sätt.
Jennipher var den första som kom hit och ett tag trodde vi inte att någon annan skulle
komma och förfesta med oss. Men det blev en lyckad kväll.
Och på BK. Hur fan kommer det sig att jag alltid träffar folk som det var länge sen jag
träffade. Denna gång var det Ivan, Hannes och Emil! 
Och Jennipher och jag ägde dansgolvet på övervåningen. Ska fan bara dansa där på
lördag när jag har min inflyttningsfest. Eller. Ska ju inte ha den där men vi ska ju dit
efter. Ska bli så jävla kul.
Ja så efter BK så gick vi hem. Vid Lillgärdsgrillen så träffade jag en gammal kompis
och hans kompis. Jag kände igen kompisen och det visade sig vara en kille
som jobbar 50 meter ifrån mig.. Haha. världen är bra liten ibland.
Ja. Så till slut gick vi alla hem till mig, åt pommes frites och mackor och sen sov vi
sex personer här. 2 i min säng, jag och jennipher på golvet på en madrass och
de två killarna fick sova i soffan. Hihi.

Söndag: Vaknade lite till och från hela morgonen och sen till slut när alla vaknade
var det mest prat och skratt om kvällen innan. :P
Lagade lite mat senare på kvällen och sen kom Jennipher förbi igen och vi kollade
på film och snackade skit.. Vi somande framför en av filmerna och sen gick vi och
la oss. Vaknade vid halv tolv idag i tron om att klockan var åtta.. haha.

Och nu sitter jag här själv. Skönt efter att ha träffat så mycket folk. Men oj vad jag längtar
tills på lördag! Ska ju få ett raffset i inflyttningspresent så. :P

/A - Varför bli pigg på kvällen när man ska sova?
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0