Jaha, det var det

Ja, att Sverige förlorade matchen är det väl heller ingen som har undgått?
Så jävla dåligt. ÅH. Ingen semifinal här inte. Ingen ansiktsmålning.
Ingen match på lördag...

Och idag. Ja då ska man såklart försova sig. Vaknade tio över sex och trodde
ju då att klockan var tio över fem. Men nej, när jag tar en närmare titt, ja då
inser jag att bussen gick för 20 minuter sen och iochmed det skulle jag redan
sitta i bilen på väg till jobbet. Efter den obligatoriska utskällningen så kommer
pappa ändå och hämtar mig och det som jag brukar göra på en timme, det fick
jag göra på en kvart. Inga mackor med mig till jobbet dock. Det hans aldrig med.
Men LIsa är snäll och försvarar mig i bilen, creds till henne<3

Imorgon är det midsommar, ska fan sova länge!!! Inte bry mig om något.
Sen har jag absolut inga planer för morgondagen.. Inget att dricka heller.
Får se om jag orkar ta mig till systemet idag, kommer ju vara hur myket
folk som helst bara..

Åh. Känner på mig att detta kommer bli en tråkig och jobbig dag.

/A
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0