Endast en mening.

Just nu består mitt liv endast av en mening.
Jag har inte råd. Finns så mycket man vill göra.
Skrev med Jennifer på msn förut. Hon har börjat träna på Hälsoskaparna
och jag skulle också vilja träna. Men ett träningskort för 6 månader kostar
3000:-. Vart ska jag få de pengarna ifrån tro?
Kan ingen snäll själ som kan skänka mig lite pengar så jag kan få hitta på
lite roliga saker som att träna.. Ska ju i och försig på möte med fotbollen nästa
söndag. Men jag vet ju inte ens om jag ska fortsätta.. :( Behöver ju träningen
men skqa jag orka att träna varannan vecka bara?? För det är bara så jag kommer
kunna träna eftersom jag jobbar till 18 varannan vecka..

Fast om jag har tur så vinner SSK mot Mora ikväll. Vi tippar ju på jobbet
och just nu är summan uppe i ca 760 kronor. Skulle inte sitta helt fel just nu.
Pratade med Jörgen Bemström i tisdags om att de ska vinna som jag tippat,
att de vinner med 4-2. Han lovade dessutom det. :P Så man kan ju alltid hoppas.
Han är kund här på jobbet, så det är därför jag pratat med honom. Haha.
Om jag skulle vinna har jag pengar till att gå ut på krogen nästa helg.
Då kommer Isabell hem från ett år i USA, Cissi har fyllt år och ja, Totta har också
fyllt år. Så jag vet inte riktigt vad jag ska vara den kvällen om jag säger så..

Och imorgon är det fredag. Och på lördag är det ST-cupen.
Blir en heldag med fotboll. -ler- Ska göra mig varm choklad och smörgåsar
och gå ner dit till halv 8 om kroppen tillåter. Är så jävla trött just nu. Kanske
behöver sova ut en stund.. Det märker jag då. :P

/A -
Heja SSK. Jag vill ha pengar.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0