Shopping, jobb, tvättstuga och fest...

... så ser resten av min vecka ut. Jobb både idag, imorgon och på lördag.
Och sen när man kommer hem på lördag då ska man direkt ner i tvättstugan för att
hinna få undan till kvällen då det är party! Måste ju ha lite rena kläder.
På kvällen blir det förfest hemma hos mig till Melodifestivalen och Björn Gustavsson.
Sedan utgång på BK. Hoppas som fan att det blir kul! Ska ju köpa mig en ny outfit
imorgon kväll. Har faktiskt råd med det även fast jag trodde att jag inte hade det.
Är ju så ekonomisk av mig så jag lyckades spara 650 kronor från förra månaden.
Sen fick jag 150 kronor för ett golvpaket som blev över när vi la golven i min
lägenhet.. Så det blir ju 800. hihi. Men så har jag klippt mig för trehundra. Men det
jag har hittat på två affärer kostar inte mer än 440 kronor. Gäller att vara smart
när det kommer till pengar och när det även är dåligt med dem.. :P Nästan så
att de pengar som blir över räcker till en Bacardi Breezer. Hihi.

Sitter nu på jobbet och försöker klura ut hur jag ska ta mig hem på lördag.
Jobbar ju till ett. Och de jävla tågen vill inte sammarbeta med mig tyvärr. Ska nu kolla
hur det är med buss men det verkar meningslöst.



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Vi ska boka biljetter till Ladies Night!
De släpps idag! Så återigen ska vi åka till Örebro! :D
Jag längtar redan!

/A -
Ska få se Martin igen!
 
 
emma
2008-02-28 @ 20:28:55

asså,jag ska med i år:!!!!!! mamma har lovat mig:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0