Jobb och fest?

Sitter på jobbet just nu. Lyssnar på Rix topp 40. Just nu skrikiga Sibel.
Pratar med Anna också. Och skriver lite sms. :P

Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Ska försöka snåla med mina pengar nu
eftersom jag fyller denna månad och det snart är sommar och semester, måste ju
ha pengar på semestern så jag inte bara får ligga på en filt och se alla andra gå runt
och äta glass och sitta ute och äta mat. Åh vad jag längtar.
Men ikväll då, kanske blir grillning med Åkerstjejerna eller så tar jag det bara lugnt.
Har ju faktiskt match imorgon, och så som jag brukar leva på helgerna, då skulle jag
aldrig orka spela. Nej så farligt är det inte. Men jag vill ju inte gå och lägga mig klockan
tio för att jag ska orka spela. :(

/A -
kassaflicka om dagarna, partygirl by night.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0