Bowling igen

På fredag ska jag titta på en lägenhet!! Hihi. Finningevägen 1B.
Tänk om det blir min nya adress?! Haha. Ja, drömma kan man
ju alltid göra. =)

Och sen på kvällen ska jag hämta Maria efter jobbet så ska vi
bowla med Patrik och Erik. Och denna gång ska jag inte åka
hem.. Måste fan få i mig alkohol så man spelar lite bättre.
Ska i alla fall slå Erik på fredag. Haha. =P
Jag kom ju sist förra gången vi spelade så....


På lördag ska jag skjutsa upp pappa och Christer till

Skaniarinken för de ska kolla på hockey. Och då ska

väl jag och syrran till Skärholmen och shoppa lite.

Jag ska bara ha ett eller två linnen för mer har jag inte

råd med. Måste ju spara lite pengar. Ska ju på

kryssning också. Om tre veckor. Hihi.


/A




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0