Bio, Bora Bora och film

Var på bio igår med sister. Vi kollade på "På smällen".
Den var jättebra och vi satt och garvade som bara den. Haha.
Sen när vi kom hem så gick jag och la mig direkt.
Har jobbat tre lördagar i rad så det blir 18 av 21 dagar.
Ush. Men braa med pengar nu när man snart(kanske) ska flytta.

Sen idag när mamma och jag hade varit och handlat tittade jag
lite på tv. Sports Illustrated från 2004. När jag först såg det när det
var "nytt" så tyckte jag att det var bra så då ville jag se reprisen.
Haha. De var på Bora Bora och jag vill så gärna åka tid.
Det är mitt drömresemål. Gick därför in för att kolla vad det lilla
kalaset skulle kosta och tog bara ett datum. Det bliev den 27
september i år. Haha. En vecka skulle gå på 34 000. Det är sjukt.
Det var en person och inget hotell. Haha. Kollade även 27 jul 08
vilket var betydligt billigare.. Bara 16 000. Mohaha.

När det programmet var slut så sappade jag lite mellan kanalerna.
Hamnade på TV1000 där "She´s tha man" pågick. Den är riktigt bra
och jag har hittat lite nytt ögongodis. Channing Tatum. Han är även med
i "Honey". Riktigt snygg. Oj, oj, oj. =)

Men nu ska jag äta lite mat.
Mår förresten inge bra. Förkyld.

/A



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0