1 kilometer

Igår solade, simmade och bastade jag. Skööönt...
Simmade 60 längder vilket är 1 kilometer. I tisdags simmade jag
bara 40 längder vilket är ungeför 650 meter.

Ikväll är det bowling som gäller. Och alkohol. :P
Ska bli riktigt kul! Jag ska fan vinna ikväll. Haha

Sitter som vanligt och lyssnar på musik.
Lena är ledig idag så jag har skrivbordet för mig själv. Mohaha.

Pappa köpte kräftor igår. Så vi slutade lite tidigare för att åka hem
med dem. När vi kom hem så var det bara att stå och skölja av dem.
Och sen såg jag när han la i dem i grytan. Haha.
Och sen i morse när jag skulle blöta håret så ligger en kräfta kvar
i badkaret. hm. Jag trodde den var död men jag sprutade vatten på
den och då visade det sig att den levde. Usch. Öppnade dörren, väckte
pappa och sa att det låg EN kräfta kvar. Han sa nej nej. Men jag sa att
det var sant. Han fick en chock när han såg den och fattade inte hur han
kunde missa den med tanke på att han gjorde rent badkaret igår.
Men på något sätt ville denna kräfta inte bli levande kokt.
Och nu lever den kräftan på hemlig ort tillsammans med
andra fula fiskar.

/A
Emma
2007-09-30 @ 17:11:28

haha,jag är glad att jag inte skulle duscha då.. fyfan för kräftor.. äckel djur




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0