Sista lektionen idag!

Ja. Idag hade jag min sista lektion! Sjukt skönt!
Och nu är det 15 dagar kvar till studenten. Ska göra studentflaggan imorgon.
Ska därför tillbaka till gamla skolan. Får se om Maria följer med..
Hoppas den blir bra. Har ju experthjälp på plats så.. hihi.
Ni som läser min blogg kommer säkert att få se den.. hihi.

Ja.. kan hända att man får fast jobb snart!



Hur mucket kan ett tv-program påverka en egentligen?
Bröt ihop totalt. Varför måste det hända någon som alla
tycker bra om? Varför inte en elak?

Tänker på Kenny varje dag och jag kände honom knappt..
Läste i minnesboken igår innan träningen.
Var inte långt till gråten då.
Det finaste som stod i den var:

"För oss är du inte död Kenny.
Du har bara bytt planhalva.
//DIna junisar"



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0