19 år idag..

Japp. Idag är dagen då jag föddes för exakt 19 år sen. Eller jag föddes klockan 01.52
på natten så jag är 19 år och några timmar. Stod och bakade marängtårta igår.
Min absoluta favorit. Finns ingen som slår den.

Hittills har jag fått tre presenter. Igår kom min kära kompis Magnus förbi med sin dotter.
Den första bebis Magnus höll i det var jag, När jag var någon månad gammal. Så så
känner vi varandra. hihi. I alla fall så fick jag två "ljushållare" (kommer inte på om
de heter något annat.) De var jättefina.
Så idag på morgonen fick jag ett par guldörhängen med gröna stenar och en
"ljushållare" i kristall, eller något liknande så...
Så nu väntar jag bara på resten som jag ska få hemma!! hihi.

Från när jag fyllde 18 år (vilken upplevelse):
 
     

När jag fyllde 18 så var det även Eurovision Son Contest. Lordi vann som alla kanske
vet men vi hade faktiskt Lordi på besök samma kväll. Och se på sista bilden.
Jag ljuger ju inte!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0