Stipendium.

Amanda fick stipendium igår. Fattar ni?
Jag fick 1000 kronor för att jag har lyckas bra med mina
studier och för att jag försökt hålla ihop klassen!
Sen under hela kvällen gratulerade massa
människor mig, folk jag inte ens känner. Var så himla kul
igår kväll. Måste ju erkänna att jag är faktiskt bakfull.
Men lite vatten och en huvudvärkstablett kan ordna upp den
saken. Plus att jag knappt kan prata. Har skrikit så himla
mycket så jag har typ tappat rösten.

Men igår när jag gick upp på scenen. usch.
Gillar inte att stå framför massa människor och benen
bara skakade och jag visste inte vart jag skulle ha armarna.
När jag hörde mitt namn så blev jag chokade, började gråta
och grejer. Sen ropade rektorn upp tre till varav en är en kompis.
Hon grät ju också så då började man gråta igen. Hon kramade om
mig på scenen där och fy ja. Men en bra erfarenhet.
Plus att nu vet alla vem jag är, har ju stått framför alla treor på
Thomasgymnasiet! hihi. Vilken känlsa sen då och få stå i fönstren
och bara skrika en massa saker. Sen när vi skulle springa ut vart
det kaos. Väntade några sekunder till det hade tunnat ut lite sen stack
jag ut till mina nära och kära.

Lärarnas cabaret i skolan var ju klockren! Så jävla bra!
Mycket sexskämt och så. Fy fan.
Det lätt bästa var ju denna kommentar:

Ingen har kvar oskulden i OP3!
(Naturligtvis så var det ett rim men så mycket
kommer jag inte ihåg. Blev ganska mycket information
där igår! men men.)
Tess
2007-08-18 @ 08:49:35

Haha, jag är avundsjuk, vill oxå ta studenten och få stipendium :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0