Lyckat

Julbordet var lyckat. Det var såå jävla kul.
Kerstin och jag stod upp och dansade till ABBA mitt under showen. Haha

Och Idag började vi inventera.. Jag har hittills tryckt in över 1500 olika varor
på bara några timmar.. Helt sjukt vad saker vi har.. usch.
Och tror du inte på fan att en kille från idrotten kliver in på jobbet idag..
Han som vi bråkade med en lektion... Haha. Usch vad pinsamt det var.
Men jag vte inte om han kände igen mig eller inte.. Haha.. Hoppas inte. :)

Och idag så monterade vi ihop min soffa igen.. Fan va stor den var.
Tur att jag inte tog den största.. haha.
Men jag måste ju ha alla andra möbler där för att veta hur jag ska ha allt
sen. Just nu har jag ju bara soffan där... MIn sängplats på lördag! :P

/A
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0