Ja hej och hå.

Idag tror jag att jag har slagit in över trettio julklappar till kunder, oss och till
personal som ville ha något inslaget. Inte direkt min arbetsuppgift.
Men det har varit så himla lugnt så det har inte funnits något att göra
ändå. Då kunde jag lika gärna fördriva tiden så.

Och imorgon ska vi fira kära Jennipher.
Vill inte att hon ska öppna mina presenter för jag är så
nöjd  med inslagningen.. Haha. Får ta ordentligt med kort helt enkelt..
Och sen ska jag ju sova på min fina soffa i min fina lägenhet..
Har ju sängen kvar här hemma så.. Haha. Är bättre än luftmadrassen
om jag säger så.. haha.. Aldrig mer sova på en luftmadrass om jag
absolut inte är tvungen.. :P

Och på juldagen blir det utgång... hihi. Första gången jag ska ut på
en juldag.. Haha. Tulle skulle köpa biljetter imorgon.. :D
Jag hoppas det blir kul i alla fall!

/A
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0