Boktips

Skrev ju förut men men.. Just nu läser jag en ny bok. Och även fast jag bara kommit
typ 50 sidor så rekomenderar jag den redan. Den kan man även läsa om man är kille.
Tror då att man är mer intresserad av bilderna men men.
Boken heter Jenna Jameson. Och som man kanske kan se av namnet så handlar den
om Jenna Jameson, porrskådisen. Jag är inte intresserad av bilderna men att läsa om
hennas liv är intressant. Nu har jag som sagt var inte kommit så långt men oj oj oj.
Kan inte vara kul. Men läs den! Den har varit bra hittills!

(Tack Karoline för rättelsen :P)

KAROLINE
2007-08-28 @ 09:49:32
URL: http://www.thatshot.blogg.se

Jenna Jameson? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amanda

min verklighet och när verkligheten är orättvis

RSS 2.0